reklama

Poprosím čistú vodu. Áno, čistú.

Pretože ju mám rád. Aj keď je vraj bez chuti, ja jej chuť poznám dôverne a veľmi mi chutí. Aspoň teda väčšina klasickej vody z vodovodného kohútika má moje sympatie. Keď nie je prechlorovaná, pijem ju v podstate neustále a žiadne balené náhrady ma nepresvedčili o tom, aby som ju po X rokoch vymenil za niečo iné. Častokrát sa mi stáva, že u známych po otázke, čo si dám na pitie (samozrejme čistú vodu), dostanem namiesto čistej vody balenú minerálku. Akoby klasická voda z vodovodu bola v takéto chvíle nedostatočná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Neviem, nerozumiem tomu. Akoby klasická voda bola stále niekde nižšie, než niečo, začo zaplatíme cash pri pokladni. Obdobné je to aj v kaviarňach, kam si občas zájdem na presso. Personál si ma obzerá ako niekoho, kto ich chce obtiahnúť na tržbe, pritom im ihneď navrhnem, nech mi ju naučtujú ako klasickú minerálku. Našťastie už mám jeden podnik, kde vedia, že v prípade, ak mám chuť na osviežujúci džús, zriedia mi ho vodou. Aby nebol taký príkry. V podstate som doteraz nevyriešil problém, ako presne interpretovať v podniku žiadosť o čistú vodu tak, aby nešla personálu akási hrôza do tváre. Dúfam, že sa mi to čoskoro podarí a my, fanušíkovia čistej vody, „našej“ vody sa budeme cítiť zas trošku lepšie .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj keď tým výrazom „naša“ by som si už nebol taký istý. Je síce pravda, že máme v pravdepodobne jedny z najlepších prameňov čistej vody v Európe, ba možno aj na svete, čo sa týka výnosnosti aj kvality, ale našu vodu spravuje cudzia Veolia. V týchto časoch je to ešte v podstate fajn a zahadzujeme nad tým rukou. Avšak, čo sa stane o pár rokov, keď bude cena vody šplhať do výšin? Tak vysoko, že našu vodu si začne Francúz voziť domov, svojim kohútom? Nám ostanú oči pre plač a sucho v ústach. Ale s požiadavkou o pohár čistej vody, budem vtedy v kaviarni za gurmána.

Jaro Horváth

Jaro Horváth

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Kadečo ma trápi. A tak sem tam to spomeniem písmenami. Mám rád horalky, embéčky, pivo, bicyklovanie, slnečné dni a tak ďalej. Zoznam autorových rubrík:  Všelikde som bolKde bolo, tam neboloSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu