reklama

Opäť to robím rukou

Veru tak, nastal v mojom živote zvrat. Opäť to robím rukou, už som aj zabudol, aké je to skvelé. Aj keď možno tieto dve vety asociujú, že som prišiel o frajerku a som odkázaný na sebapotešenie sám, nie je tomu celkom tak, ale inak. Kúpil som si zápisník. Konkrétne Moleskine a po dlhom čase som sa opäť vrátil k písaniu rukou. Teda, niežeby som na počítači alebo tablete písal nohami, ale predsa len, písanie na papier perom je niečo osobité.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ono časom človeku písanie vyjde z cviku, ak nerátame vypĺňanie rôznych tlačív a krížoviek, ale ani tie situáciu nevytrhnú z biedy. Písmená sú kostrbaté, po rýchlom písaní ich nie je schopný prečítať ani vyškolený farmaceut so 40 ročnou praxou v lúštení lekárskych predpisov. Zrazu človek pri písaní viac používa hlavu a to nie len pri tom čo, ale aj ako to píše. Papier totiž na preklepy neupozorní podčiarknutím a aj gramatika dá po rokoch zabrať viac, než vtedy, keď myšlienky zautomatizovane klepem do klávesnice. Písmená, slová a vety na obrazovke a potom tie na papieri, to sú dva rozličné svety. Ale lepší sa to, dokonca mám dojem, že je to už takmer ako za starých dobrých školských čias. Z pera pomalý ubúda atrament a zanecháva nezmazateľné znaky a vety na predtým čistom papieri. Môžem len odporúčať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to super, robiť to takto rukou.

Jaro Horváth

Jaro Horváth

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Kadečo ma trápi. A tak sem tam to spomeniem písmenami. Mám rád horalky, embéčky, pivo, bicyklovanie, slnečné dni a tak ďalej. Zoznam autorových rubrík:  Všelikde som bolKde bolo, tam neboloSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu